BibTex RIS Kaynak Göster

Effective Family Involvement in Child Education: Pre-service Teachers’ Opinions

Yıl 2013, Sayı: 5, 76 - 93, 01.12.2013

Öz

In this study, we aimed to investigate pre-service elementary school
classroom teachers’ views about effective family involvement in children
education. The study used case study method to find the necessary answers for
overall research aim. A total of 172 pre-service classroom teachers were enrolled
in the study. A questionnaire with open-ended questions was used to collect the
data from the pre-service teachers. The data obtained from the pre-service
teachers was analyzed by using descriptive analysis technique and the findings
were presented under each open-ended question that the pre-service teachers
answered in the questionnaire form. In the light of the findings, we gave some
recommendations for all stakeholders in education.

Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Yıl 2013, Sayı: 5, 76 - 93, 01.12.2013

Öz

Bu çalışmada sınıf öğretmeni adaylarının ailelerin çocuklarının eğitim süreçlerine etkin katılımlarına yönelik görüşleri incelenmiştir. Araştırma betimsel bir durum saptaması niteliğindendir. Çalışma sürecine sınıf öğretmenliği bölümünde okuyan 172 öğrenci dâhil edilmiştir. Çalışmada veri toplamak amacı ile açık uçlu sorulardan oluşan anket formu kullanılmıştır. Sınıf öğretmeni adaylarından elde edilen veriler üzerinde betimsel analizler gerçekleştirilmiş ve öğretmen adaylarının her bir açık uçlu soruya vermiş olduğu cevaplar, o soru başlığı altında sunulmuştur. Elde edilen bulgular doğrultusunda gerekli önerilerde bulunulmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA56BS58DM
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Bayram Tay Bu kişi benim

Alper Murat Özdemir

Kasım Yıldırım Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Tay, B., Özdemir, A. M., & Yıldırım, K. (2013). Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi(5), 76-93.
AMA Tay B, Özdemir AM, Yıldırım K. Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri. GBAD. Aralık 2013;(5):76-93.
Chicago Tay, Bayram, Alper Murat Özdemir, ve Kasım Yıldırım. “Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, sy. 5 (Aralık 2013): 76-93.
EndNote Tay B, Özdemir AM, Yıldırım K (01 Aralık 2013) Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi 5 76–93.
IEEE B. Tay, A. M. Özdemir, ve K. Yıldırım, “Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri”, GBAD, sy. 5, ss. 76–93, Aralık 2013.
ISNAD Tay, Bayram vd. “Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi 5 (Aralık 2013), 76-93.
JAMA Tay B, Özdemir AM, Yıldırım K. Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri. GBAD. 2013;:76–93.
MLA Tay, Bayram vd. “Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, sy. 5, 2013, ss. 76-93.
Vancouver Tay B, Özdemir AM, Yıldırım K. Ailenin Çocuğun Eğitimine Etkin Katılımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri. GBAD. 2013(5):76-93.