APA |
Zorluoğlu, S. L., Kızılaslan, A., & Sözbilir, M. (2021). Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41(1), 25-52. https://doi.org/10.17152/gefad.597785 |
|
AMA |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. GEFAD. Nisan 2021;41(1):25-52. doi:10.17152/gefad.597785 |
|
Chicago |
Zorluoğlu, Seraceddin Levent, Aydın Kızılaslan, ve Mustafa Sözbilir. “Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri Ve Öğretim İhtiyaçları: Madde Ve Isı”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41, sy. 1 (Nisan 2021): 25-52. https://doi.org/10.17152/gefad.597785. |
|
EndNote |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M (01 Nisan 2021) Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 1 25–52. |
|
IEEE |
S. L. Zorluoğlu, A. Kızılaslan, ve M. Sözbilir, “Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı”, GEFAD, c. 41, sy. 1, ss. 25–52, 2021, doi: 10.17152/gefad.597785. |
|
ISNAD |
Zorluoğlu, Seraceddin Levent vd. “Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri Ve Öğretim İhtiyaçları: Madde Ve Isı”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41/1 (Nisan 2021), 25-52. https://doi.org/10.17152/gefad.597785. |
|
JAMA |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. GEFAD. 2021;41:25–52. |
|
MLA |
Zorluoğlu, Seraceddin Levent vd. “Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri Ve Öğretim İhtiyaçları: Madde Ve Isı”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 41, sy. 1, 2021, ss. 25-52, doi:10.17152/gefad.597785. |
|
Vancouver |
Zorluoğlu SL, Kızılaslan A, Sözbilir M. Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı. GEFAD. 2021;41(1):25-52. |
|