Derya Can profil resmi
Derya Can Dr. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 14
11 Yayın
14 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2212

4

2

2212

0

1

1038

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1246

3

1

1246

0

1

1517

1

1

4465

Yayınlar

0

378

0

1574

1

4465

1

1517

0

1735

0

1580

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1246

1

1246

Çocukların Eşit Paylaşım Davranışının Mantıksal Düşünme Becerileriyle İlişkisi
Yazarlar: Derya Can , Veli Can
DOI: 10.18039/ajesi.738041
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

0

836

1

1038

0

2524

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2212

2

2212

Yayınlar

1

0

1574

1

1

4465

The Mediator Effect of Reading Comprehension in the Relationship between Logical Reasoning and Word Problem Solving
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.44.7.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1580

4

0

1580

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1246

3

1

1246

1

0

2524

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2212

4

2

2212

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.