Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nadire Emel Akhan
Nadire Emel Akhan
Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi
Yayın
22
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
40
22
Yayın
29
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Akdeniz Üniversitesi
Popüler Yayınları
EĞİTİM FAKÜLTESİ BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTEYE UYUM PROGRAMI ÖNCESİ VE SONRASINDAKİ METAFORLARI
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Hüseyin Acar,
Baysal Güngör
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
ATIF
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul İyi Vatandaşlık Bilişsel ve Duyuşsal Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Samet Çiçek
,
Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1311778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
211
0
FAVORİ
211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimine Bir Katkı: Öğretmenlik Meslek Etiği
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Ahmet Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.773606
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
852
0
FAVORİ
852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Alanına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Hilal Mert
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.772107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
861
0
FAVORİ
861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968’DEN GÜNÜMÜZE DEĞİŞEN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA EKONOMİ KONULARININ YERİ
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Fatih Özkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.708387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezine Devam Eden Ortaokul Öğrencileri ve MEB Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Algıları
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Sedat Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN KÜRESELLEŞME, KÜRESEL EĞİTİM VE KÜRESEL VATANDAŞ KAVRAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Burcu Kaymak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Science and Social Studies Teachers on Teaching Science-Related Subjects in Secondary Schools
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Burcu Kaymak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.680174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kök Değerlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Enes Subaşı
,
Fatma Beyza Açıl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11581
0
FAVORİ
11581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişimsel Düşünme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Ahmet Dolmacı,
Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.698736
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
0
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları İçin Farklı Bir Deneyim: Araştırmacı Öğretmen Modeli
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Serpil Demirezen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.594077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ FAKÜLTEYE UYUM SÜREÇLERİNİN YARATICI DRAMA İLE DESTEKLENMESİ
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Kenan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.574139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinin Üniversiteye Uyumlarının Yaratıcı Drama İle Sağlanması
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Gözdegül Arık Karamık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
0
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Programlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Yalçın,
Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.414578
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6856
0
FAVORİ
6856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karşılaştırmalı Sosyal Bilgiler Öğretimine Bir Örnek: Türk ve Rus Ortaokul Öğrencilerinin “İyi Vatandaşlık Algıları”
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Samet Çiçek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.430390
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Samet Çiçek, Hilal Mert
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.428588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2035
0
FAVORİ
2035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTEYE UYUM PROGRAMI ÖNCESİ VE SONRASINDAKİ METAFORLARI
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Hüseyin Acar,
Baysal Güngör
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin “Araştırmacı Öğretmen Modeli” Hakkındaki Görüşleri / The Opinions of the Social Studies Teachers on “Researcher-Teacher Model
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Serpil Demirezen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.303643
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3408
0
FAVORİ
3408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ekonomi Konularını Öğretmede Öz-Yeterlik İnançları
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A study of the interest and views towards social studies education among preschool teacher candidates / Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal bilgiler eğitimine yönelik ilgilerinin ve görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Özlem Şimşek Çetin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programında Yeralan Ekonomi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Nadire Akhan
, Gökçe Kılıçoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.76213
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2142
0
FAVORİ
2142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri
Yazarlar:
Hatice Gedık
,
Nadire Emel Akhan
,
Gökçe Kılıçoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
81
0
FAVORİ
81
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Gökçe Kılıçoğlu,
Nadire Akhan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.43846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
0
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Innovative Research in Social Studies
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Opinions of Science and Social Studies Teachers on Teaching Science-Related Subjects in Secondary Schools
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Burcu Kaymak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.680174
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
1
ATIF
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişimsel Düşünme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Ahmet Dolmacı,
Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.698736
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
9
ATIF
0
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları İçin Farklı Bir Deneyim: Araştırmacı Öğretmen Modeli
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Serpil Demirezen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.594077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
1
ATIF
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ FAKÜLTEYE UYUM SÜREÇLERİNİN YARATICI DRAMA İLE DESTEKLENMESİ
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Kenan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.574139
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
2
ATIF
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Programlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Yalçın,
Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.414578
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6856
7
ATIF
0
FAVORİ
6856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karşılaştırmalı Sosyal Bilgiler Öğretimine Bir Örnek: Türk ve Rus Ortaokul Öğrencilerinin “İyi Vatandaşlık Algıları”
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Samet Çiçek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.430390
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
4
ATIF
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
, Samet Çiçek, Hilal Mert
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.428588
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2035
6
ATIF
0
FAVORİ
2035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin “Araştırmacı Öğretmen Modeli” Hakkındaki Görüşleri / The Opinions of the Social Studies Teachers on “Researcher-Teacher Model
Yazarlar:
Nadire Emel Akhan
,
Serpil Demirezen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.303643
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3408
2
ATIF
0
FAVORİ
3408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programında Yeralan Ekonomi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Nadire Akhan
, Gökçe Kılıçoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.76213
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2142
3
ATIF
0
FAVORİ
2142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Gökçe Kılıçoğlu,
Nadire Akhan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.43846
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
5
ATIF
0
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat