Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Keziban Orbay
Keziban Orbay
Prof. Dr.
Amasya Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
1
10
Yayın
11
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-7642-4139
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Cebirsel ve Diferansiyel Geometri
Kurum
Amasya Üniversitesi
Popüler Yayınları
5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Sayın
,
Keziban Orbay
,
Emine Altunay Şam
Yayın Bilgisi: 2019 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019
19
ATIF
1
FAVORİ
2019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun,
Dönsel Danacı
,
Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3429
1
ATIF
1
FAVORİ
3429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kurdukları Problemlerin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Sayın
,
Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1357573
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
ATIF
1
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kurdukları Problemlerin Matematiksel Süreç Becerilerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Sayın
,
Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1357573
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
1
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel düşünme süreçlerinin farklı ortamlarda incelenmesi: GeoGebra'nın potansiyeli
Yazarlar:
Yavuz İsa Aygün
,
Keziban Orbay
,
Funda Aydın Güç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1306841
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
141
0
FAVORİ
141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Durumları
Yazarlar:
Volkan Sayın
,
Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1095273
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan,
Keziban Orbay
,
Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harf İnkılâbı’nın İlk Yılında Hazırlanan Bir Teftiş Raporundan Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Uygulama Örnekleri
Yazarlar:
Keziban Orbay
,
Dr. Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ TANISI KONULMUŞ VE KONULMAMIŞ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Yavuz Aygün
,
Keziban Orbay
,
Funda Aydın Güç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar:
Keziban Orbay
, Ruben Miranda,
Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun,
Dönsel Danacı
,
Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3429
1
FAVORİ
3429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Sayın
,
Keziban Orbay
,
Emine Altunay Şam
Yayın Bilgisi: 2019 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019
1
FAVORİ
2019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
IR UZAYINDA BİR EĞRİNİN FRENET VEKTÖRLERİ İLE OLUŞTURULAN REGLE YÜZEYLER
Yazarlar:
Keziban Orbay
, İsmail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
972
0
FAVORİ
972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Kurul Üyeliği
Hagia Sophia Journal of Geometry
Hakemlik
Communications Faculty of Sciences University of Ankara Series A1 Mathematics and Statistics
Gazi University Journal of Science
Hagia Sophia Journal of Geometry
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Amasya University the Institute of Sciences and Technology
Journal of New Theory
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Science
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan,
Keziban Orbay
,
Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
3
ATIF
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar:
Keziban Orbay
, Ruben Miranda,
Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
15
ATIF
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun,
Dönsel Danacı
,
Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3429
1
ATIF
1
FAVORİ
3429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Volkan Sayın
,
Keziban Orbay
,
Emine Altunay Şam
Yayın Bilgisi: 2019 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF
19
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019
19
ATIF
1
FAVORİ
2019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat