Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Oğuzhan Kuru
Oğuzhan Kuru
Doç. Dr.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
29
12
Yayın
18
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Popüler Yayınları
9 Yaş Çocuklarının Psiko-Motor Gelişimlerinde Oyunun Etkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7185
0
ATIF
1
FAVORİ
7185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAVLARA DAİR DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Fatma Taş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1413902
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31
0
FAVORİ
31
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Oyun Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ‘’Köy Öğretmeni’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
,
Bekir Orçan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1329840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Esma Kuru
,
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.488243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1729
0
FAVORİ
1729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Kâğıttan Ve Ekrandan Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323135
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
0
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin E-Öğrenme Stilleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAĞITTAN VE EKRANDAN OKUMA BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Alper Kaşkaya, Şükran Calp
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1411
0
FAVORİ
1411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştiren Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Yeterlilikleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Konuşma Problemi Yaşayan İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Firdevs Güneş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.290811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4417
0
FAVORİ
4417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9 Yaş Çocuklarının Psiko-Motor Gelişimlerinde Oyunun Etkisi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7185
1
FAVORİ
7185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazılarının Okunaklılık Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.57076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
0
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Scientific Educational Studies
Turkish Journal of Educational Studies
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Esma Kuru
,
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.488243
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1729
10
ATIF
0
FAVORİ
1729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428575
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
7
ATIF
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Kâğıttan Ve Ekrandan Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323135
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
1
ATIF
0
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştiren Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Yeterlilikleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303872
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
3
ATIF
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcı Konuşma Problemi Yaşayan İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
, Firdevs Güneş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.290811
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4417
4
ATIF
0
FAVORİ
4417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazılarının Okunaklılık Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bitişik Eğik Yazıya İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Oğuzhan Kuru
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.57076
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
4
ATIF
0
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat