Ayşe Derya Işık profil resmi
Ayşe Derya Işık Doç. Dr. BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 1
20 Yayın
19 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

BARTIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

1

779

Yayınlar

0

277

0

392

1

779

0

10400

0

1975

0

2373

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3919

0

3919

0

1321

0

1157

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1080

0

1080

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

0

658

0

325

0

1481

0

489

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Ayse Derya Isık , Enver Tahir Rıza
Yayın Bilgisi: 2011 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 662

0

662

Yayınlar

Türkçe Öğretim Merkezlerinin (TÖMER) Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri
DOI: 10.29250/sead.958711
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 392

4

0

392

1

1

779

4

0

10400

3

0

1975

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3919

4

0

3919

1

0

1321

1

0

1157

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1080

3

0

1080

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

1

0

658

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.